רכז/ת שירות אישי לקוחות עסקיים

תיאור המשרה:
מענה כולל ומקיף לאנשי הקשר של החברה עבודה שוטפת מול מת"לים / ממשקים / מנהלים המענה ניתן טלפונית/ מייל ופגישות פרונטליות במידת הצורך במגוון רחב של נושאים כגון: מתן שירות אישי (חשבוניות/ דוחות/ בירור חיובים/ ניודים), תפעול, ניהול תיק לקוח מקצה לקצה, בקרה והכנסת לקוח חדש. ליווי הלקוח לאורך כל חייו בחברה דרישות ניסיון קודם בתחום השירות לקוחות- חובה היכרות עם המגזר העסקי- יתרון

איפה המשרה?
כל הארץ

מיקום המשרה:
עבודה בבית העסק

תחום:
שירות לקוחות

שכר:
לא צויין שכר

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.